Про це Banda Agency та SETTERS сповістили на своїх сторінках в Instagram.

В SETTERS розповіли, що домовилися із Banda Agency про обмін співробітниками. Так, 5 членів колективу російської компанії поїхали на певний час працювати з Санкт-Петербургу до Києва.

“8 червня нам пообіцяли повернути просвітлених і освічених сеттерчан, а разом з ними надіслати до Санкт-Петербургу п’ятірку класних киян!”, — йдеться в повідомленні.

Закінчили допис про це SETTERS словами: “Як буде дружба українською? А так і буде!”.

Розробники бренду Ukraine Now оголосили про співпрацю з російською агенцією Розробники бренду Ukraine Now оголосили про співпрацю з російською агенцією

Banda Agency вирішили не повідомляти про таку співпрацю окремим дописом, але поширила сторіз працівників російської агенції, які попрямували до України.

Розробники бренду Ukraine Now оголосили про співпрацю з російською агенцією Розробники бренду Ukraine Now оголосили про співпрацю з російською агенцією

Banda Agency відома співпрацею з багатьма популярними в Україні брендами (Good Wine, Comfy, Puma, Work.ua, Лун, Окко, OLX, Parimatch, Uber, Borjomi, Сушия, Viasat, Моршинська, Helen Marlen, MOYO та багато інших). Водночас в цьому переліку є й російські компанії, зокрема, Яндекс.

Агенція є партнером Українського культурного фонду, який є державною установою.

Розробники бренду Ukraine Now оголосили про співпрацю з російською агенцією

Крім цього, Banda Agency була залучена до кількох державних проєктів, зокрема, зі створення бренду Чорнобильської зони відчуження, айдентики міжнародної громадської ініціативи щодо деокупації Криму “CRIME(A)”, Національного художнього музею України.

Один зі значних проєктів агенції — єдиний бренд України Ukraine NOW, який був створений для формування позитивного образу країни серед міжнародної спільноти, привернення уваги іноземних інвесторів та покращення туристичного потенціалу.

Розробники бренду Ukraine Now оголосили про співпрацю з російською агенцією

Оголошення про співпрацю з російською агенцією в соцмережах не зустріли тепло. Користувачі критикують за відсутність чіткої позиції щодо Росії як країни-агресора, зауважують, що агенція поводиться непослідовно. Деякі діляться негативними емоціями та зазначають, що розчарувалися в агенції.

Источник