Вчителі на жебрацькій зарплаті та школи – «дитсадки», де тупіють діти: реакція на заяву міністра освіти

Вчителі на жебрацькій зарплаті та школи – «дитсадки», де тупіють діти: реакція на заяву міністра освіти

Своїми думками поділився вчитель інформатики Григорій Громко з Кіровоградщини.

Йдеться про реакцію на заяву Оксена Лісового про те, що НУШ «провисла» через неготовність вчителів.

Між тим, Громко у своєму дописі у Facebook звернув увагу на низькі зарплати освітян і зауважив, що вчитель-жебрак не може бути гарним фахівцем.

Він зазначив, що доплата за НУШ у 25% стосується лише тих годин, які викладаються у 5-6 класах за цією програмою. А це, каже педагог, із 18-годинною зайнятістю складатиме 192 гривні.

За його словами,для того щоб отримувати середню українську зарплату розміром 17 900 гривень, вчителю потрібно мати вищу кваліфікаційну категорію, стаж 30 років і не менше 30 годин навантаження.

Громко вважає, що в Україні недооцінюється важливість цієї професії, і це, зокрема, відображається на рівні оплати педагогам та низькій мотивації вступати на цей напрям.

Освітянин зазначив, що якість знань школярів стала гіршою, і це підтверджується результатами досліджень. Зокрема, кількість вмотивованих до навчання дітей стає все меншою, хоча, попри все, вони все-таки є. Крім цього, учні страждають від відсутності живого спілкування та звичайних ігор. Натомість їх з першого класу «закидають» незліченою кількістю непотрібної інформації.

Завершив свій допис вчитель словами:

Що ж пропонують наші очільники? За рахунок коштів міжнародної допомоги знову проводити «курси підвищення» (чи тепер це вже будуть «курси надолуження»?) – треба «освоїти кошти», але чи це щось змінить?

Матимемо все тих же змучених і засмиканих вчителів на жебрацькій зарплаті,

  • учнів, які вже незабаром забудуть навички читання та усного рахунку в межах 100, суспільство, якому перед перед вереснем розповідають, як підвищиться зарплата вчителів з наступного року,
  • батьків, які бачать, як тупіють (перепрошую за грубе слово) їх діти,
    і школи-«дитсадки», де утримуються діти від 6 до 17 років(щоб не тинялися вулицями). І НУШ, яка «провисла»…

Думки Григорія Громка знайшли відгук серед його читачів:

Михайло Девдера

Із паном Григорієм погоджуюся буквально у всьому… Але в нас іще дуже мало людей, готових чесно визнати: маємо не те, що маємо, а те, що хочемо мати.

Nataliya Diduch 

Нарешті хтось почав називати речі своїми іменами!

І ця неготовність не лише (не завжди) професійна.

Вона емоційна та психологічна.

Бо, маючи доньку в 6 класі, я бачу несприйняття школою дітей як індивідуумів. Вчителі зі стажем здебільшого хочуть збереження/повернення кращих традицій совка у школу.

Дитиноорієнтованість – майже відсутня.

І це – на фоні постійного стресу.

Ольга Пухальська

Та ліквідуйте вже школи: вчителеві зарплату плати не треба і реформи через нього не просядуть.

Ольга Кущенко

А, може, таки всіляких курсів треба менше, на яких ви гроші освоюєте, та забезпечити матеріальну базу, щоб учні прийшли в обладнані кабінети? Бо тих вчителів уже так вчать, що тільки операцію на мізках не робили. П’ять курсів на рік, і на всіх одне й те ж.

Ірина Єгорченко

«Стан освіти залежить від трьох основних факторів – запиту на якісну освіту від суспільства, наявності мотивованих до педагогічної діяльності вчителів і вмотивованих батьками та вчителям учнів.»!!!!!!!!! Саме так

Юрій Бельдій

Досить робити з учителів цапів-відбувайлів! МОН шукає на кого перекласти відповідальність! Першою ланкою є саме міністерство! 30 років вчителі займаються освітнім волонтерством, то їх ще й з усіх боків булят!

Джерело